متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از علی عبدلمالکی

متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از علی عبدلمالکی

متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از علی عبدلمالکی

متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از علی عبدلمالکی

متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از علی عبدلمالکی

متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از علی عبدلمالکی
متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از علی عبدلمالکی
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
متن آهنگ دلم برات تنگ میشه از علی عبدلمالکی
ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻮﺍ ﺍﺑﺮﯼ ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻮﺍ ﺻﺎﻓﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﭼﺸﺎﻡ ﺩﺍﺭﻩ ﺭﻭﯾﺎﺗﻮ ﻣﯿﺒﺎﻓﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﻢ ﺗﻨﮕﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﻢ ﮔﯿﺮﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﮔﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﺎﺭﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺭﻭﺯﺍﯼ ﺑﺎﺭﻭﻧﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻮﺍ ﺳﺮﺩﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﭘُﺮﻩ ﺑﻐﻀﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﻏﺮﻭﺏ ﻣﯿﺸﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﻢ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﻣﻦ ﭼﺸﻤﺎﺷﻮ ﻣﯿﺒﻨﺪﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﻫﺮﻣﻮﻗﻊ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﺟﺎﺕ ﺧﺎﻟﯿﻪ ﭘﯿﺸﻢ ﻫﺮ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺎ ﻣﯿﺸﻢ ﺑﻐﻀﻢ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺣﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺑﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﻫﺮﮐﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﮐﻮﭼﻪ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺭﺩ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﺮﮔﺎ ﮐﻪ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﮐﻪ ﻣﯿﺒﺎﺭﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺭﻭﺯﺍﯼ ﺑﺎﺭﻭﻧﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻮﺍ ﺳﺮﺩﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻪ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ


تعداد بازديد : 191
دو شنبه 28 فروردين 1396 ساعت: 13:30
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
صفحات جانبی
آخرین نظرات کاربران